نامه ای برای بابا لنگ دراز عزیزم

هر چی دلم میخواد


سلام بابالنگ دراز عزیزم امیدوارم احوالات خوب باشد من که تازه یکم بهتر شدم این مدت خیلی مریض بودم طوری که دیگه دوست نداشتم زنده بمونم ولی خودت هم خوب میدونی که این تو بودی که تنهام نزاشتی ازت به خاطر همه چی ممنونم الان که این نامه رو مینویسم احساس بهتری دارم

 

بابا لنگ دراز عزیزم به نظر تو من ادم بدی هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه این روزا هر کی حقیقت و میگه میشه ادم بده ی ماجرا منم دیگه نمیتونم دست رو دست بزارم ببینم ادمهای دور و ورم ازم سوء استفاده کنن خسته شدم به بزرگیت قسم خیلی خستم خودت خوب میدونی که چی میگم واقعا بعضیها دورو و نامردن ..............

الان دارم میفهمم همونطور که شنیدن حقیقت تلخه گفتنش هم تلخه و من دلم نمیخواد دل کسی رو بشکنم اما پس خودم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/من دارم یاد میگیرم برای قلب خودم هم ارزش قائل بشم ولی دارم روزهای سختی رو پشت سر میزارم

بابا جون به نظر تو همون اندازه که من از گفتن حقیقت دل ازرده شدم اونم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر کنم شده باشه اخرین بار اصلا حالش خوب نبود

به من یاد بده با احساساتم کنار بیام چون من کار بدی نکردم مطمئن هستم و به اونم یاد بده با حقیقت کنار بیاد خیلی به کمکت نیاز دارم منو تنهام نزار بابا جون .....خیلی دلم گرفته ولی ازت ممنونم که هستی

قابل توجه دوستان عزیز :بابا لنگ دراز تصویر خدای دوران کودکیم هست و از اینکه در کودکی با صداقت تمام اونو انتخاب کردم وقتی باهاش حرف میزنم احساس ارامش میکنم..............

بابا جونم دوست دارم


 



نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت16:58---4 شهريور 1391
سلام دوست عزيز وبتو ديدم مطالب خوبي داري

خوشحال ميشم به منم سر بزني و نظرتو راجع به وبم بهم بگي

منتظر حضورت هستم

موفق باشي
پاسخ:سلام دوست گلم حتما میام . خوشحالم که اومدی.بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 / 6 / 1391برچسب:,ساعت2:36توسط Razi | |